Skip to main content
After Kayla Itsines

Druhý měsíc s Kaylou Itsines za mnou!

Neskutečně to letí, fakt. Ještě nedávno jsme s Tatrankou nadávaly na obtížnost cviků z prvního týdne a teď zvládáme mnohem horší cviky s přehledem. Jak jsem se popasovala s druhým měsícem cvičení a nově i stravy?

Na úvod bych ráda připomněla článek o prvním měsíci cvičení, kde si můžete přečíst hlavně o tom, jak jsem se cvičením bojovala a co jsem o sobě během prvního měsíce zjistila.

S Tatrankou jsme se shodly na tom, že bez úpravy stravy to nepůjde. Jednu sobotu jsme se sešly a vytvořily si jídelníčky na základě ukázek v knize. Nebylo to nijak složitý a pro začátek nám to stačilo. Dva týdny jsme jely vcelku striktně podle sepsaných jídelníčků s tím, že sem tam zhřešíme. Já většinou alkoholem (pivem, vínem) nebo nějakou sladkostí.

Na začátku jsem měla velkej problém s množstvím zeleniny. Nebyla jsem schopná to do sebe natlačit. Druhý den jsem otevřela krabičku se zeleninou a dělalo se mi mdlo. Teď už si naopak nedokážu představit, že bych si k jídlu nějakou tu zeleninu neschroupala. Jako přílohu často volím rýži natural, která zachutnala i Architektovi (a to rýži nemá rád, protože je to moc lepivý a nijaký). Hodně jsem si oblíbila různé wrapy, ať už s tuňákem nebo jen fazolemi, zeleninou a jogurtem.

Poslední týden už na jídelníček moc nekoukám, neměřím si množství poctivě na hrnečky, ale mám představu o tom, co mám ještě sníst. Co se týče tuků, tak ty jediný si od začátku nehlídám. K nízkotučným věcem mám prostě odpor a cítím v nich pokaždý umělý sladidlo. Odstředěný mlíko bych nevypila, to si rovnou můžu dát vodu. Když mám chuť na avokádo, klidně ho sním půlku a nevyčítám si to. Nesdílím názor, že tuky jsou pro naše tělo špatný, záleží, jaký tuky to jsou.

Cvičení bylo pátý týden náročný. Nový cviky, těžší varianty. Ale dalo se to. Opět jsem volila snažší variantu, pokud jsem to nezvládala a i tak jsem měla co dělat, abych nezůstala ležet jak mrcha po prvním kole. Cítím, že sílu mám větší, cviky provádím pečlivěji a celkově mi to jde líp. Ale abych si jen nefandila, varianty kliků dávám jen z kolen, cviky, u kterých jsou zvednutý nohy, jsou fakt o hodně těžší než normální, takže většinou dám část a pak už najedu na lehčí verzi.

Když necvičím, chodíme na brusle, do bazénu, na procházky. Jediný, co mi z deníčku pohybu od Kayly chybí, je HIIT aktivita – sprinty. Tak snad časem 🙂

Postava se mi pomalu mění. Vidím změny na lýtkách (hodně, hlavně ve spodní části, kterou ale neměřím, se mi lýtko vytvarovalo) a rukách. Po měření jsem zaznamenala největší úbytek v pase (3 cm) a na ruce (1,5 cm). Co se boků týče, ty se zatím moc nepohnuly 🙂 A nebo je taky možný, že mě Architekt blbě měří 😉

Rozhodně se nevzdávám. Cvičení mě baví, je rychlý, výbušný a intenzivní a to já ráda. Nečekám zázraky po dvou měsících, přeci jen to chvíli trvalo, než jsem se zakulatila, tak to taky chvíli potrvá, než to ze sebe oklepu 🙂 Na tomhle cvičení se mi líbí, že i když trvá jen půl hodiny, což by se někomu mohlo zdát málo, je náročný a cítím po něm, že jsem vážně něco dělala (teď mě bolí břišáky už druhý den).

Tento týden jsem začala poslední měsíc a je poznat, že cvičení je náročný. Nejde ani tolik o nový cviky, protože ty už většinou znám, ale v každém workoutu už se zaměřuju jen na jednu partii. V pondělí to byly nohy a dneska ruce. Ruce jsou pro mě těžký, triceps dips s nohama nahoru nepřichází v úvahu, ale i tak jsem měla problém uzvednout vidličku s večeří. Za odměnu jsem si dala sklenku rulandskýho a trochu vanilkový zmrzliny.

P.S.: Je těžký měnit životní styl a stravování, hlavně pokud milujete jídlo. Ale stejně jako nezmoudříme přes noc, i strava si musí nějak „sednout“. Já si dneska dala k obědu plněný bramborový knedlíky s uzeným a zelím a nelituju ani v nejmenším! Moje rada – nestresujte se prohřešky, protože je to stejnak k ničemu. Dejte si, když máte chuť. Nejsem nutriční odborník ani nic takovýho, ale jsem milovník jídla a mluvím si z duše 🙂

Komentářů: 3

  1. Ahoj, zrovna hledám nějaké info o Kayle a narazila na Tebe…chci se tedy zeptat už máš za sebou třetí měsíc? jak to s Tebou vypadá?

    1. Ahoj! Díky moc za komentář a taky za menší výtku pro moje svědomí, že jsem ještě nedala dohromady pokračování 🙂 Hele, docvičila jsem to – na konci už mi to vůbec nepřišlo tak strašný, i když uznávám, že je to fakt celkem náročný cvičit půl hodiny jednu partii v celkem intenzivním tempu. A to jsou i teď některé cviky, který ještě pořád cvičím v lehčí variantě. Ale úžasně rychle to utíká – stihla jsem většinou jen jedno opakování za interval a během chvíle je po cvičení. Co se stravy týče, tak je to se mnou prostě složitý, kočovnej život mi v nějaký stabilní stravě moc nepomáhá. Poslední týden dva jsem stihla už jen dvě cvičení týdně. Každopádně teď jsem se vrátila k week 1 a začínám znovu a je to parádní, rozhodně vidím zlepšení fyzičky. Ale pokud sleduješ Kaylu na IG, tak takový progres, jako některé holky, to rozhodně nemám. Ale nejedu na dřeň – šlo by to líp a poctivěji. Jak to jde tobě, cvičíš? Jsem zvědavá na dojmy jiných 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *